esmaspäev, 27. juuli 2009

Ehk saan nüüd pidama...

Siin on elav näide sellest, et loodusesõbrad võiksid Vabaduse väljakust eemale hoida. Vähemalt Ivan Orava memoriaalansambli püstitustööde ajaks :P
(Loodan, et ma kellegi tundeid ei riiva. Taatki võitles Vabadussõjas, tema õnneks seda sambatralli enam ei näinud. Mind ei kurvastagi mitte sammas kuivõrd tänapäine KOV-ide saamatus oma asju lihtsalt, kiirelt, loogiliselt ning korruptsioonivabalt korraldada)
Kilplased tõnguvad kulda
16/7/2008
See väljak oli kord Võidu
Nüüd Vabaduse on plats.
Ja parkimaks autosid, sõidu-
taadid tõngusid bastione nats.

Said kilplased mõtte, et kulda
võiks leiduda väljaku all.
Kuid labidalt pudenes mulda.
Ja paas polnud kuldne, vaid hall.

Jäi seisku siis vabadusssammas.
Võitu polnud. Ja platski on läind.
Ja mitte üks kilplaselammas
pole vabadust silmaga näind.
Linnaliik
16/6/2009
Täna nägin ma päälinna.
Rahvas on lambaina taras.
Täna nägin ma päälinna.
Igaüks sääl on varas.

Mõni varastab isamaad.
Teeb seda seaduse väega.
Mina varastan pisarad
põselt päevitand käega.

Mõni see varastab linna.
Teine see jällegi riiki.
Ma ei kuulu vist sinna.
Nendega ühte liiki.

Mina varastan päeva.
Õhtul poen mõnuga põhku.
Hommikul taastunud väega
virutan valgust ja õhku.

Õhu kõik hingeldan otsa.
Valguse topin kotti.
Nii ei jää meie metsa
ühtegi kodumaarotti.

5 kommentaari:

Eve Piibeleht ütles ...

päris hää :)

MetsasJooks ütles ...

Virtuaalse imeriigi esimese kommentaari auhind läheb Thelale :P

Kolisin vahepääl ingliskeelsesse blogosfääri üle (püüan oma teravat keelt taltsutada ja inglise keelt vähem mõistvate kodanike, sh. pereliikmete eest) salajased & etiketile mittevastavad mõtted vaos hoida.

Nüüd aga on seis selline, et tuleb tasapisi emakeelsesse ruumi tagasi kolida. Plaanid EV tolm ketsidelt kloppida on nüüd paariks aastaks kerge samblakihi all :P

Jaksu, thela, su võitlustes. Olles blogiga rohkem tuttav, tean, et kanged naised näivad isegi sõralistel kõrid läbi ;)

Bianka ütles ...

Hõbemedal on ka päris hea, kui antakse!

Thela juures nimekirjast märkasin seda blogi. Luuletustest mõnda juba loetud, uuemaid loen edaspidigi. Natuke kurvad teised ju on, aga vist on aeg selline.

(kinnitus-sõna "tereenit", pea-aegu meiekeelne teretus)

MetsasJooks ütles ...

Teile, kaunitar, sobibki hõbe medalimetallina justkui paremini :P Mulle (andeks antagu pls) meenutab kuld miskipärast nõukaaegsete veteranide irevil suid.

Kuna kuldhambused taadid väikse metsasjooksu eest pidevalt viimse vorstijupi ja võipaki ää ostsid, siis on mu kerge tülgastus kollase kulla vastu ehk mõistetav :)

Luuletuste suhtelise kurbuse koha päält - ka mu vana hää terapeut pragas minuga, et võtan Eesti elu liiga palju südamesse. Nu et Vabadussõjast juba ikka pea sajand möödas ja... Aga ma siis hakkasin tera vastu, õigustin end, et meil pikad põlvkonnad ja nii edasi. Jäi kodanik siis mõttesse ning ütles, et olgu päälegi. Valuta siis pääle oma väikest&mõttetut südant, kui sa teistmoodu ei saa :P

Nii et mul luba käes. Aga üldiselt luban ikka jätkuvalt küüniline & irooniline doktorhauss olla. Mis parata, siuke kole loom ma olen. Haavatavus on lubatav ainult ausate, õiglaste, hääde ning eetiliste inimestega. Neid siinpool Pirita jõge napib :P

Lõpetan öökommi, enne kui väga kiunuks kätte läeb.

Anonüümne ütles ...

.. kuidagi tabavad sõnad meie riigi suhtes..
Aga tubli, kui ise teed :)